Дистанційне навчання у Плесецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу –вчителів, учнів та їхніх батьків.

   Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти цей виклик та швидко адаптуватись до нових реалій.

   У зв’язку з посиленими протиепідемічними заходами наша школа працює у форматі дистанційного навчання для 5-11 класів. Він передбачає синхронну та асинхронну взаємодію вчителя та учнів під час занять. У синхронному режимі вчитель та учні одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.

Для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв’язку тощо;

    До дистанційного навчання в Плесецькій ЗОШ спочатку не були готові ні діти, ні батьки, ні вчителі.  Діти – тому, що ще не є достатньо самосвідомими, батьки – тому, що не були готові приділяти навчанню дітей дещо більше часу, ніж зазвичай, а вчителі просто не знали,  за допомогою яких інструментів це можна робити. Хоч до моменту оголошення карантину педагоги  проходили безліч курсів, семінарів, тренінгів, та на жодному з них  не отримували практичних порад щодо організації  навчання на відстані.  Тепер з упевненістю можна сказати, що всі учасники цього процесу прийняли з гідністю новий виклик часу і нам спільно вдалося налагодити ефективне дистанційне навчання.

   Знайома усім програма «Viber» стала першим помічником у налагодженні зв’язку з учнями та батьками. З її допомогою вчителі змогли надсилати завдання для самоопрацювання,  а батьки повідомляти про їх виконання  фотозвітами і отримувати коментарі, консультації, поради щодо виконаних завдань.

Для учнів важливо бачити й чути свого вчителя, їм потрібне «живе спілкування».  Саме  платформа «Zoom», яку вчителі разом з батьками  і дітьми  освоювали вперше, дала змогу ввести у процес навчання на віддалі емоцію і отримати контакт.

  Гарною знахідкою для перевірки, контролю та оцінювання вивченого матеріалу стали тести на сайтах «НаУрок» і «Classtime».  На цих платформах зручно працювати, бо можна використовувати як готові тести колег, так і створювати власні.

  Педагогічний колектив  нашої школи продовжує освоювати і вдосконалювати навички роботи в цілому спектрі цифрових інструментів та платформ, таких як: Google Meet, Zoom, Google Classroom, Classtime тощо.

 Не менш важливою є подяка батькам! Вони взяли на себе велику частину обов’язків, щоб організувати якісний навчальний процес.

   Тому слід пам’ятати, що похвала повинна бути гучною, а критика тихою. Такий підхід до роботи обов’язково дасть хороші результати.

Залишити відповідь