Педагогічна рада «Узагальнення результатів проведення комплексного самооцінювання діяльності Плесецької гімназії»

     Що сприяє ефективному стратегічному розвитку та побудові внутрішньої системи якості освіти в школі? Систематичне відстеження результатів та подальше коригування освітньої діяльності. Щоб це реалізувати, потрібно визначити позитивні та негативні чинники, що впливають на функціонування закладу освіти. А допоможе в цьому комплексне вивчення та самооцінювання освітньої діяльності.  Саме тому протягом 2022-2023 навчального року колектив Плесецької гімназії проводив комплексне самооцінювання діяльності закладу за чотирма напрямами. Узагальнення результатів самооцінювання відбулося на педагогічній раді 27 червня 2023 року.

      Мета самооцінювання полягає у встановленні відповідності між діяльністю школи та її результатами, а також у визначенні проблемних питань і шляхів удосконалення якості освітньої діяльності.

     Напрями самооцінювання освітньої діяльності відповідали  стратегії розвитку закладу освіти та містять: 

  • систему оцінювання здобувачів освіти; 
  • оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників; 
  • освітнє середовище закладу освіти;
  • управлінські процеси закладу освіти.

      Для проведення ефективного й об’єктивного самооцінювання були залучені всі учасники освітнього процесу, затверджено склади робочих груп по кожному напряму. За результатами проведення самооцінювання будуть  ухвалені управлінські рішення та  результати самооцінювання будуть враховані у Стратегії розвитку закладу освіти та річному плані роботи школи на наступний 2023-2024 навчальний рік.

    Самооцінювання – ефективний інструмент для перевірки правильності заданого курсу розвитку закладу освіти. А ще й чудовий спосіб залучення до управління закладом освіти всіх учасників освітнього процесу!

Залишити відповідь